پدیده، تا ۲۰۲۷ در بارسلون ماندنی شد جوکر باارزش‌ترین بازیکن NBA شد کاپیتان دورتموند در راه لیگ فوتبال آمریکا کاپیتان سابق ایران در کینگزلیگ نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و گل گهر+ قیمت و لینک خرید پیشنهاد تمدید برای ۴ پرسپولیسی شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس زمان بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا - فصل ۲۰۲۴ نتیجه بازی برگشت بایرن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان+ ویدیو گل‌ها| صعود آقای آنچلوتی به فینال ویدیو خلاصه بازی برگشت بایرن مونیخ و رئال مادرید در‌ لیگ قهرمانان ویدیو گل دوم رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول رئال مادرید به بایرن توسط خوسلو (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدیو گل اول بایرن مونیخ به رئال توسط دیویس (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی
سرخط خبرها

کوهیان: ۵ فوله شدن بازیکنان شرایط بازی را تغییر داد | اسماعیلی از بچه‌های خودم است

  • کد خبر: ۵۷۲۳۸
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کوهیان: ۵ فوله شدن بازیکنان شرایط بازی را تغییر داد | اسماعیلی از بچه‌های خودم است
در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن اصفهان با نتیجه 92 بر 89 مقابل شیمیدر شکست خورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، فرزاد کوهیان سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن درباره اینکه چرا با وجود اینکه از شیمیدر جلو بودند اما در ادامه به این تیم باختند، گفتن: ببینید زمانی که امتیاز ما بالا بود بازیکنان پر امتیازمان به خاطر ۵ فوله شدن از زمین اخراج شدند و شرایط مهره را نسبت به قبل نداشتیم و طبیعی است که شرایط بازی هم عوض شود. ما فکر می‌کنم ۵ بازیکن مان را نداشتیم و همین در روند تیم تاثیر گذاشت.
او درباره مصدومیت فرید اصلانی هم گفت: فرید از ناحیه مچ پا آسیب شدید دید و امتحان کرد که به بازی برگردد، اما دردش آنقدر زیاد بود که نتوانست دوباره به میدان رود. سجاد هم در یک برخورد از ناحیه آشیل آسیب دید و با درد بازی می‌کرد.
کوهیان درباره درگیری لفظی با مهدی اسماعیلی هم گفت: اسماعیلی بازیکن من بوده و فکر میکنم ضربانش بالا بود و چیز خاصی نگفت. مهدی پسر بسیار خوب و از بچه‌های خودم است و به او علاقه دارم برای همین ناراحت نشدم.
سرمربی ذوب آهن درباره آینده این تیم در لیگ برتر گفت: در بسکتبال بازیکنان خارجی نقش مهمی را در تیم ایفا می‌کنند و اگر ان‌شاءلله باشگاه حمایت کند ما هم چشم انداز خوبی خواهیم داشت.
کوهیان درباره صحبت‌های سرپرست شیمیدر مبنی بر اینکه ذوبی‌ها صحبت‌هایی درباره داوری مطرح می‌کنند و همین باعث می‌شود داوری برگردد هم گفت: به نظر من ما باید یک راهکاری را برای مدیریت حاشیه‌های بازی پیدا کنیم چراکه خیلی مواقع حواشی در مسابقه بین تیم‌ها تاثیر می‌گذارد. متاسفانه این هم بخشی از آن حواشی است که برخوردی با آن نمی‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->